PionesBalance
TOIMITUSEHDOT – PIONES / VALMENNUSPALVELUT JA DIGITAALISET TUOTTEET
Voimassa 1.1.2025 alkaen
1. Yleistä
Piones (Y-tunnus 3408196-1), osoite Teuroontie 1 D 8, 40520 Jyväskylä, tarjoaa yksilö- ja ryhmävalmennuksia, tiimivalmennuksia, lähivalmennuspäiviä sekä digitaalisia materiaaleja.
Nämä toimitusehdot koskevat kaikkia Pionesin tuottamia palveluita ja tuotteita, jotka asiakas ostaa tarjouksen hyväksymisen, kirjallisen tilausvahvistuksen tai myöhemmin mahdollisesti verkkokaupan kautta.
Sopimus tulee voimaan, kun asiakas hyväksyy tarjouksen tai valmennukseen liittyvän ostoehdotuksen.
2. Viestintä ja sähköpostilista
Valmennuksen tai palvelun oston yhteydessä asiakas lisätään sähköpostilistalle, jonka kautta toimitetaan valmennukseen liittyvät materiaalit, ohjeet ja yhteydenotot.
Asiakas voi poistua listalta milloin tahansa sähköpostin lopussa olevasta “Peruuta tilaus” -linkistä tai ottamalla yhteyttä:
info@pionesbalance.fi
3. Palvelut, tuotteet ja hinnat
Pionesin palveluiden sisältö ja hinnoittelu määritellään aina henkilökohtaisessa tarjouksessa tai valmennuskuvauksessa.
Tarjous sisältää:
valmennuksen kokonaiskeston
tapaamisten määrän
tiedot digitaalisten materiaalien ja harjoitusten toimittamisesta
mahdolliset lähivalmennuspäivät (tiimivalmennukset)
hinnoittelun ja maksuehdot
Hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita.
Hinnat eivät muutu tarjouksen hyväksymisen jälkeen.
4. Tilaaminen ja sopimuksen syntyminen
Sopimus syntyy, kun asiakas:
hyväksyy kirjallisesti (esim. sähköpostilla) tarjouksen, tai
maksaa valmennuksen varausmaksun.
Jos verkkokauppa otetaan myöhemmin käyttöön, ostot voidaan tehdä myös sitä kautta, ja sopimus syntyy tilausvahvistuksen myötä.
5. Maksuehdot
5.1 Valmennukset ja yksilölliset palvelut
Palvelut laskutetaan tarjouksen mukaisesti.
Maksuehto on tyypillisesti 7 päivää. Mahdolliset maksusuunnitelmat sovitaan erikseen.
5.2 Yritys- ja tiimivalmennukset
Yrityspalvelut maksetaan laskulla tarjouksessa määritellyin ehdoin.
Mahdolliset matkakulut ja valmistelutyö sisältyvät tarjoukseen.
5.3 Tulevat verkkokauppatuotteet
Jos digitaalisia tuotteita myydään myöhemmin verkkokaupan kautta, ne maksetaan tilaushetkellä käytettävissä olevilla maksutavoilla (Stripe, kortit tms.).
6. Toimitus ja valmennuksen toteutus
6.1 Valmennusohjelmat (kokonaisuus)
Valmennus koostuu etätapaamisista, digitaalisesta materiaalista ja välitehtävistä.
Valmennus alkaa sovittuna päivänä ja etenee suunnitellun ohjelman mukaisesti.
Tapaamiset voivat olla:
etätapaamisia (Zoom, Meet, Teams)
lähitapaamisia (vain tiimivalmennuksissa)
yrityksille räätälöityjä tiimipäiviä
6.2 Digitaaliset sisällöt
Digitaaliset materiaalit toimitetaan sähköisesti valmennuksen edetessä.
6.3 Yrityksille toteutettavat valmennuspäivät
Toteutetaan asiakkaan tiloissa tai verkossa.
Matkakulut ja mahdolliset majoitukset sisällytetään tarjoukseen.
7. Peruutusoikeus ja peruutusehdot
7.1 Valmennusohjelmat (kokonaisuus, ei tapaamisten peruutusta)
Valmennus myydään palvelukokonaisuutena.
Koska tapaamiset sisältyvät valmennuksen hintaan, niitä ei voi perua tai hyvittää erikseen.
Kuluttajan peruutusoikeus ennen valmennuksen alkua
Kuluttajalla on oikeus peruuttaa koko valmennus 14 päivän kuluessa tarjouksen hyväksymisestä, mikäli valmennus ei ole vielä alkanut.
Valmennuksen katsotaan alkaneeksi, kun:
ensimmäinen tapaaminen on pidetty, TAI
digitaaliset materiaalit on avattu tai niitä on asiakkaalle toimitettu.
Aloitetun valmennuksen peruutusoikeus päättyy.
Valmennuksen aikana
Valmennusta ei voi peruuttaa eikä maksua palauteta, koska palvelu toteutetaan henkilökohtaisesti ja sisältö räätälöidään asiakkaalle.
Tapaamisten siirto on mahdollista, jos molemmat osapuolet siihen suostuvat ja aikataulut sen sallivat.
7.2 Digitaaliset tuotteet
Jos digitaalinen tuote toimitetaan välittömästi:
kuluttaja menettää kuluttajansuojalain 6:16 mukaisen peruutusoikeuden, jos hän on suostunut siihen tilausta tehdessään.
Jos toimitus ei ala heti, peruutusoikeus on 14 päivää.
7.3 Yritysasiakkaat ja tiimivalmennukset
Yritykset eivät kuulu kuluttajansuojalain peruutussäännösten piiriin.
Peruutusehdot määritellään tarjouksessa, tyypillisesti:
peruutus yli 14 päivää ennen valmennusta: ei veloitusta
peruutus 7–13 päivää ennen: 50 % hinnasta
peruutus 0–6 päivää ennen: 100 % hinnasta
Tapahtuman tai valmennuksen aloituksen siirto on mahdollista, jos siitä sovitaan etukäteen.
8. Vastuunrajoitus
Piones ei vastaa:
asiakkaan laitteista tai yhteyksistä johtuvista teknisistä häiriöistä
välillisistä tai satunnaisista vahingoista
siitä, että asiakas käyttää valmennusta terapiaan tai terveydenhuollon tarkoituksiin
Valmennus ei korvaa ammatillista terveydenhuollon palvelua.
Pakottava lainsäädäntö (kuten kuluttajansuojalaki) huomioidaan aina.
9. Asiakaspalvelu
Kysymykset ja yhteydenotot:
info@pionesbalance.fi
10. Riidanratkaisu
Erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla.
Kuluttaja voi tarvittaessa viedä asian:
kuluttajaneuvontaan: www.kuluttajaneuvonta.fi
kuluttajariitalautakuntaan: www.kuluttajariita.fi
Yritysten väliset erimielisyydet ratkaistaan Keski-Suomen käräjäoikeudessa.
Tule suorittajamielen tälle puolen ja tilaa uutiskirje
info@pionesbalance.fi Piones Y-tunnus 3408196-1